Pagini

27 octombrie 2013

FagetTour (26 octombrie 2013)


Am lasat prea mult timp sa treaca de la ultimul concurs de alergare la care am participat (Maratonul Apuseni de pe 23 iunie) asa ca FagetTour a cazut numai bine. Aflat la a IV-a editie FagetTour s-a inscris in calendarul competitiilor de alergare montana cu succes cu 2 probe de 7 respectiv 21,5 km. Sa nu uitam si de proba copiilor care a adunat la Start o groaza de copilasi care mai de care mai antrenati.

Eu am concurat la traseul cel mai lung, adica la 21,5 km cu diferenta de nivel de 600 de m care s-a desfasurat prin Padurea Faget. Traseul in sine a fost foarte frumos cu urcari si coborari sustinute, zone de plat prin padure, pe asfalt, pe carari de munte. De asemenea faptul ca s-a tinut si la sfarsitul lui octombrie a facut ca totul sa fie fabulos, de mult nu am mai alergat prin padure pe covoare de frunze ruginii si cu un soare de toamna superb. Nu mi-am propus ceva maret, doar sa il termin cu bine si pana la urma asa a si fost.

Eu unul per ansamblu m-am simtit bine si ma bucur ca am retrait inca odata bucuria competitie. Felicitari depline organizatorilor.

Ca orice sportiv amator sau profesionist la final tragi concluziile legate de timp, asadar eu unul am reusit sa termin in 2 ore 13 min si 42 de sec. acesta fiind momentan cel mai bun timp al meu la un concurs de alergare montana. Sper cat de repede sa reusesc sa termin si sub doua ore un concurs, momentan acesta este urmatorul obiectiv.

Traeul parcurs il gasiti in trackul de mai jos inregistrat cu ceasul GarminForerunner405CX.

Poze mai multe gasiti aici de asemenea situl concursului aici

Sa ne auzim cu bine!


Start

 Alaturi de Misu Popa

 Ete na, cine vine:))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu